Fundacja PraskDesign zajmuje się wspieraniem młodych polskich projektantów. Organizator konkursu DesignY.

Home Aktywni w branży Oddajcie nam naszą imprezę!

Oddajcie nam naszą imprezę!

SHARE
, / 2329 0

Stack of cell phones, isolated on white

Ostatnio w zespole PraskDesign coraz częściej szukamy inspiracji w postaci ciekawych wzorów projektowych 2015년 최신곡 다운로드. Nasze narady przede wszystkim skupiają się na poszukiwaniu wzorów dla produktów aranżacji i dekoracji okna. Jedna z naszych sesji była wyjątkowo burzliwa i skłoniła mnie do przygotowania osobnego wpisu na ten temat elvui download. Rzecz tyczy się współczesnych telefonów a raczej smartphone’ów. Wszyscy w zespole mamy różne telefony, różnych producentów, a jednak jak się na nie spojrzy en face to każdy z nich jest niemal identyczny 다운로드. Różnią się, co prawda, detalami, wielkością, kolorem (biały, srebrny i czarny), ale poza tym są podobne jak brat z bratem. A przecież nie zawsze tak było 다운로드.
Cofnijmy się w czasie. Jest rok 2000 i swoją premierę dopiero co miał telefon fińskiego producenta Nokia. Nowy model, oznaczony numerem 3310, jest dopiero na początku swojej drogi, ale w przeciągu dekady stanie się ikoną i najbardziej rozpoznawalnym modelem telefonu XXI wieku 다운로드. Dla mnie był to również pierwszy model z przemyślaną zależnością pomiędzy wyglądem a funkcjonalnością. Zaczął się wyścig, w którym design odgrywał kluczową rolę na podejmowane przez klientów decyzję 무료 벡터 다운로드.

Let the party begin!

Następne lata były prawdziwym placem zabaw designerów. Sklepy z telefonami przypominały stoiska Haribo, w których można było kupić produkty w różnych kolorach i kształtach 다운로드. Ich wygląd miał również być dopasowany do odbiorców.

Nokia 3650
Nokia 7380
Nokia 7600

Dla biznesmenów były wielkie i nieporęczne communicatory, dla graczy cała seria N- Gage a dedykowane telefony dla kobiet miały pasować do damskiej torebki 다운로드. Do dziś nie wiem jak działała Nokia 7360, bo każda kobieta, która miała ten telefon częściej poprawiała błyszczyk niż dzwoniła. Każdy z tych telefonów był inny, każdy miał swój jedyny i niepowtarzalny charakter 히어로즈오브마이트앤매직3 다운로드. Model telefonu stawały się wizytówką właściciela.

I wtedy przyszedł rok 2007 a razem z nim iPhone.

1280px-Steve_Jobs_Headshot_2010

W trakcie prezentacji nowego produktu Apple na sali można było usłyszeć genialnych The Beatles 알드노아 제로 다운로드. Ktoś jednak wyłączył szalonych Stonesów.

Nie zrozumcie mnie źle. Uwielbiam smartphony. Doceniam design Apple. Ale brakuje w tym wszystkim szaleństwa. Dobrą imprezę zamieniliśmy na cocktaile party, gdzie mężczyźni różnią się subtelnie krojem garniturów a kobiety kolorem sukienek. A przecież ideą przedmiotów codziennego użytku jest ich charakter.

Może jeszcze nie wszystko stracone?

Rok temu pojawiła się inicjatywa, której kibicuję z całego serca: Phoneblock. Jedną z myśli przewodnich tego pomysłu jest możliwość personalizacji telefonu do swoich indywidualnych potrzeb. Potrzebujesz większego aparatu? Po prostu go dodajesz. Chcesz więcej rozmawiać na jednej baterii, dodajesz większą baterię. A wśród konsumentów już wrze. Filmy prezentujące koncepcję nowego produktu osiągnęły kilkadziesiąt milionów wyświetleń na YouTube. Kto wie, może jeszcze odzyskamy naszą imprezę?